EKÁER ügyintézői ismeretek képzés /12 óra/ – 2 nap

Államilag engedélyezett képzés /E-001894/2019/D010/

2020. június 22. -
2020. június 23.
9:00 - 15:00
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
TERC Irodaház
Ismerje meg az EKAER rendszer alapvető szabályait 2 napos EKAER ügyintéző képzésünkön.Előadónk ismerteti az EKAER rendszerben használatos fogalmakat, az EKAER mentességeket, hogy mikor kell EKAER számot kérni, illetve a bejelentés teljes folyamatát, a kapcsolódó kötelezettségeket. Részletezi a kockázati biztosítékra vonatkozó szabályokat, szankciókat és ellenőrzési tapasztalatokat.A résztvevők a képzés végére képesek lesznek a különböző belföldi és külföldi ipari és mezőgazdasági ügyletek során az EKAER szabályok gyakorlatban történő alkalmazására.
A képzést követő vizsga sikeres teljesítése esetén az Infoszféra Kft. a képzés elvégzéséről államilag engedélyezett tanúsítványt ad ki.
Államilag engedélyezett képzés

Gyakorlati képzésünket ajánljuk minden olyan érintett cége munkatársainak, akik: * még csak most kezdik használni a rendszert, * és azoknak is, akik már használják, de szeretnék ismereteiket kibővíteni szakértő előadónk tanácsai, ötletei, példái alapján.

Amennyiben a korlátozások miatt tantermi oktatásként a lenti időpontban nem kerülhet sor a képzésre, úgy online élő képzés formájában tartjuk meg az előadást ugyanezen időpontban.

Főbb témakörök

• EKAER elméleti és szabályozási háttere
• EKAER szabályok
• EKAER fogalmak
• Különös módozat
• Általános módozat
• Belföldi és nemzetközi viszonylat
• Kinek kell kérni EKAER számot
• Saját termék mozgatása és egyéb célú kivitel/behozatal
• EKAER elemzés menete
• EKAER mentességek
• EKAER bejelentés egyszerűsített tartalommal
• Mit kell bejelenteni
• Helytelen rendszám, súly, cím problémája
• Hány EKAER szám kell?
• Túlterhelt gépjármű
• EKAER és AEO

Egyes gyakorlati kérdések
• Alanyi mentesek és EKAER
• Mezőgazdasági szektor és EKAER
• Fordított adózás alá tartozó esetek
• Hulladékgazdálkodás EKAER-je
• Láncügylet
• Nagybani piac EKAER problémái
• Autóipari beszállítók EKAER problémái
• Reklamációk és garanciális áru
• Göngyöleg esete
• Incoterms paritások és EKAER kapcsolata
• Nemzetközi láncügylet
• Belföldi láncügylet
• Háromszögügylet
• Bérmunka EKAER kérdései
• Export-import ügyletekhez kapcsolódó EKAER kérdések

Részvételi díj

80.000 Ft / fő / 2 nap + Ellátás 10.000 Ft / fő / 2 nap

 

Kedvezmények

55.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft / fő/2 nap, ha egy cégtől a rendezvényre többen jelentkeznek,
65.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft / fő/2 nap, ha jelentkezése június 15-ig beérkezik hozzánk.
Jelen képzésünk áfa-mentes

 

 

Kérjük, a jelentkezés leadásakor a megjegyzés rovatban jelezze, hogy amennyiben tantermi és online élő képzésre is lehetőség van, akkor inkább a tantermi, vagy inkább az online élő képzést választaná.


MAXIMÁLIS LÉTSZÁM: 40 fő

Az alap részvételi díj tartalmazza:
  • a két napos képzést
  • munkafüzetet nyomtatott formában
  • jegyzettömböt, tollat
  • prezentációt elektronikus formában
  • a képzés elvégzéséről szóló államilag engedélyezett tanúsítványt

Ellátás:

  • reggeli büfé, szendvicsebéd

 


 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az előadáson való részvétel, a kapcsolódó oktatási anyag, tanúsítvány és  íróeszköz költségét.

A képzés áfamentes, a díja költségként elszámolható.
Az egész napos vendéglátás költsége a számlán, mint természetbeni juttatás kerül feltüntetésre, mely után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu