Kiküldetés, üzleti út 2019. – adminisztráció, elszámolás

Üzleti reggeli

2019. február 27.
10:00 - 13:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***
Gyakorlati eseteken keresztül dolgozzuk fel a jogszabályi összefüggéseket belföldi és külföldi kiküldetésekre egyaránt. Példákon keresztül szemléltetjük, hogyan lehet a jogszabályoknak megfelelő lehetőségeket jobban kiaknázni. Számos esetben előfordul, hogy munkánkat nem a megszokott munkahelyen, hanem attól távol kell végezni. Vannak olyan munkakörök is, amelyeknél nincs állandó munkavégzési hely, mert a dolgozó a lakásáról indul közvetlenül az ügyfelekhez. Mit tekintünk kiküldetésnek? Rövidtávon, vagy akár éveken keresztül is dolgozhat valaki kiküldetésben? A dolgozók részére minden többlet kiadást meg kell téríteni. De melyek ezek a költségek és milyen módszereket érdemes követni, hogy megfeleljünk a jogszabályi előírásoknak? Csökkenthető-e az adminisztráció? Külföldi kiküldetéseknél előfordul, hogy a bérszámfejtést követően derül ki, hogy akár az szja, akár a tb járulékokat rosszul állapítottuk meg. Mely időpontig lehet önellenőrizni? Mi az az AJK nyomtatvány? Előadásunk során ezekre a kérdésekre keressük a választ.

Főbb témakörök

* Üzleti út, kiküldetés fogalmai

* Kiküldetés, kirendelés, változó munkahely

* Üzleti utazás során felmerülő kiadások elszámolása

* Költségtérítés fizetésekor alkalmazandó nyomtatványok

* Utólagos elszámolás gyakorlati kérdései

* Belföldi kiküldetésen felmerülő kiadások

* Étkezést vagy napidíjat fizessünk

* Szállás, hotel, bérelt lakás adókötelezettségének vizsgálata

* Utazási költségek elszámolása

* Munkába járás és hivatali utazás elkülönítése, jelentősége

* Külföldi kiküldetés értelmezése

* Kettős adózásról szóló egyezmények fontossága

* Illetőség meghatározása

* Adóztatás helyének eldöntése

* Adó és járulékok alapjának kiszámítása

* Elrontottam, hogyan módosítható önellenőrzés, és AJK

* Szakmai konzultáció, egyéni kérdések megválaszolása

Részvételi díj

23.750 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

18.750 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

20.750 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  február 20-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA  (13.00-14.00 óráig a rendezvény után)

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu