Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2020. március 16. és 2020. április 25. közötti időszakra meghirdetett konferenciáink és képzéseink a járványügyi helyzetre való tekintettel elmaradnak. A szóban forgó rendezvények egy későbbi időpontban kerülnek megrendezésre, amiről minden jelentkezőt értesíteni fogunk.
Jelentkezőinket a későbbi időpontra automatikusan átjelentkeztetjük. Amennyiben az új időpont nem megfelelő a jelentkező részére, akkor lemondását a körülményekre való tekintettel minden esetben elfogadjuk!
A panaszok kezelése, megválaszolása nem könnyű feladat. Szeretnénk, ha Ügyfeleink elégedettek lennének, mégis bizonyos esetekben olyan dolgot kifogásolnak, amelyre nem szerződtünk, amiért nem fizettek, ami teljesíthetetlen, vagy teljesítése gazdaságtalan volna. Nehéz megtalálni a megfelelő kommunikációs módszert, ami segít megértetni az elégedetlen Ügyféllel, hogy korrekt módon jártunk el vele szemben, anélkül, hogy mindez udvariatlanságnak, kioktatásnak tűnne számára. Módszereket mutatunk be, amelyek segíthetnek, hogy személyesen, telefonon és írásban a legjobb gyakorlatnak megfelelően, a leghatékonyabb módon kezeljük a megalapozatlan panaszokat (is).
Minden résztvevőnk megkapja előadónk Panaszügyek hatékony megoldása c. könyvét 5 950 Ft értékben!