Megalapozatlan ügyfélpanaszok kezelése – Ügyfél-kommunikációs képzés

. .
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 -9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2020. március 16. és 2020. április 25. közötti időszakra meghirdetett konferenciáink és képzéseink a járványügyi helyzetre való tekintettel elmaradnak. A szóban forgó rendezvények egy későbbi időpontban kerülnek megrendezésre, amiről minden jelentkezőt értesíteni fogunk.

Jelentkezőinket a későbbi időpontra automatikusan átjelentkeztetjük. Amennyiben az új időpont nem megfelelő a jelentkező részére, akkor lemondását a körülményekre való tekintettel minden esetben elfogadjuk!


 

A panaszok kezelése, megválaszolása nem könnyű feladat. Szeretnénk, ha Ügyfeleink elégedettek lennének, mégis bizonyos esetekben olyan dolgot kifogásolnak, amelyre nem szerződtünk, amiért nem fizettek, ami teljesíthetetlen, vagy teljesítése gazdaságtalan volna. Nehéz megtalálni a megfelelő kommunikációs módszert, ami segít megértetni az elégedetlen Ügyféllel, hogy korrekt módon jártunk el vele szemben, anélkül, hogy mindez udvariatlanságnak, kioktatásnak tűnne számára. Módszereket mutatunk be, amelyek segíthetnek, hogy személyesen, telefonon és írásban a legjobb gyakorlatnak megfelelően, a leghatékonyabb módon kezeljük a megalapozatlan panaszokat (is).

Minden résztvevőnk megkapja előadónk Panaszügyek hatékony megoldása c. könyvét 5 950 Ft értékben!

Főbb témakörök

  • Hogyan ismerhetjük fel az ügyfélpanaszt (biztos nem kérdés, kérés, javaslat vagy esetleg követelés)?
  • Egy panasszal van dolgunk vagy több panasz is van egy csomagban?
  • Milyen ügyféligények rejtőzhetnek a panaszokban?
  • Mi a panaszvizsgálat tartalma?
  • Mitől jogos az ügyfélpanasz?
  • Mit kezdjünk a megalapozatlan panaszokkal?
  • Hogyan döntsünk, ha cégünk (valamelyik munkatársa vagy alvállalkozója) és az Ügyfél is hibázott?
  • Hogyan kommunikáljuk a döntésünket az Ügyfélnek?
  • Milyen kockázatai (felügyelő hatósági bírság, nyilvánosság előtti lejáratódás) vannak, ha nem ismerjük fel az ügyfélpanaszt, ha félreértjük, esetleg rossz döntést hozunk, vagy rosszul kommunikáljuk a döntésünket?
  • Mit tanulhatunk az ügyfélpanaszokból?

A fenti kérdésekre konkrét esettanulmányok feldolgozása során kaphatnak választ a résztvevők, és természetesen feltehetik saját kérdéseiket is!

Részvételi díj

39.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

30% kedvezménnyel 27.930 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

20% kedvezménnyel 31.920 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  március 20-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3500 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu